Definisi diri

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH


#Kisah dia#

Tak salah kan mencari punca untuk merasa gembira? Tak salah kan mencari alasan mengapa seseorang itu perlu untuk merasa gembira. Tak salah kan mengalihkan perhatian pada sesuatu yang membuat diri terawang dan melupakan segala macam jenis permasalahan. Yang penting, bahagia!

Dia. Kisah dia.
Dia yang selama ini hanya menjadi tatapan kini sedia tampil kehadapan. Entah. Melonjak gembira jugalah diri ini. Jika ada yang bertanya akan kondisi diri, hanya satu jawapan yang mampu diberi. Bahagia! sambil senyuman menghiasi bibir . Tak ingat dah setiap orang yang berada disisi. Seolah olah dunia ini kepunyaan diri, seorang diri.

Dia. Kisah dia.
Aku tidak meletakkan sebarang jenis pengharapan untuk terus punya interaksi dengan dia di masa akan datang apatah lagi menyimpan angan untuk bergandingan dengannya. Nampak mustahil disitu. haha. Siapalah aku ni ha. (Ayat sedih yang tak menahan)

Hai awak.
Terima kasih kerana memberikan aku peluang untuk berkenalan denganmu. Untuk setiap momen antara kita, akan aku simpan selamanya. Jangan risaulah. aku tidak akan pernah simpan angan pun untuk bergandiingan dengan mu, cuma merasa bahagia kerana engkau hadir dalam dunia kecil ini walau mungkin untuk seketika.

Definisi diri? Bolehlah beranggapan bahawa diri ini tidak punya keyakinan untuk menyukai siapapun di dunia realiti. Sememangnya dunia fantasi itu indah penuh ilusi ciptaan sendiri. Bangun dan berusahalah untuk mencapainya? mungkin bab lain sebabnya bab yang ini sukar untuk direalisasikan.

P/s: All the best si dingin!

~okay, i'm off~

No comments:

Post a Comment