kamu dalam lagu

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH

## Adakalanya lirik itu mampu membuatkan kita termenung untuk seketika,mengalirkan airmata atau membuatkan kita tretawa. ##

  I'm about to forget him.. thanks friend for helping me to forget that particular guy. Thanks for the support and keep on encourage me to forget him and find another guy to fall in love with. 
I'm not going to talk much because i want to hears a song that keep on reminding me to that particular guy n sometimes do hurt my feeling.

pernah je post lagu nie dlm entry lama, tp tetibe nk post ag =.='

yup2 lagu nie dah lama sangat n sekarang mnjadi ost Cinta Buat Emelda. Lagu nie sangat mendalam maksudnya untuk ak .. ak akan terleka sat bila dga lagu nie ... kesian betol tp ak suka! my fav..
ouh ye, i got another song..


i thought this song is about best friend but not!it's love between them

ok la, i should end it here...sorry for everything.

~ "(Lazimnya) perempuan-perempuan yang jahat adalah untuk lelaki-lelaki yang jahat, dan lelaki-lelaki yang jahat untuk perempuan-perempuan yang jahat dan (sebaliknya) perempuan-perempuan yang baik untuk lelaki-lelaki yang baik, dan lelaki-lelaki yang baik untuk perempuan- perempuan yang baik. Mereka (yang baik) itu adalah bersih dari (tuduhan buruk) yang dikatakan oleh orang- orang (yang jahat) mereka (yang baik) itu akan beroleh pengampunan (dari Allah) dan pengurniaan yang mulia. (24:26).
~ Friends.. thanks a lot for not leaving me whenever i have my difficulties to go through. (=

P/s: Holiday is totally awesome walaupun duk kat umah jer.. apa yg ak pk selama dok sana, x jadi pun .. thanks mum n dad.. love u damn much!

~okay,i'm off~

No comments:

Post a Comment