R.I.N.D.U

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH

#Ada masa aku mahu kembali ke zaman itu.#

Lewat ini nama kau selalu muncul dalam celahan memori aku. Betul kisah kau telahpun menjadi kenangan dalam hidup dan telah bertanda nisan. Namun nama kau masih berbekas cantik terukir. 

Masa semakin singkat dan aku tahu aku perlu cepat sebelum satu lagi penyesalan muncul ditengah jalan. Bukan niat untuk merumit keadaan cuma mahu melegakan hati yang resah. Takut diri disoal setelah diri menghuni di alam asing penuh sunyi. 

Aku nak kau tahu satu perkara, ada masa aku mahu kembali ke zaman dulu. Zaman aku masih senang berlegar dengan kau ke sana ke mari. Bercerita itu ini seperti esok tiada lagi. Entah kenapa sekarang keadaan kita tidak seperti dulu. Ya, betullah, puncanya datang dari aku. Aku akui, mohon diri diampuni tapi percayalah, kau sentiasa di hati, doa sentiasa mengiringi mohon dilindungi Ilahi.

Apabila kebiasaan diasingkan, kejanggalan akan menjenguk dan apabila kejanggalan cuba dicampuradukkan, kebiasaan akan muncul dan ianya kekal sebati.

P/s: Ulangtayang kenangan lama. Lagi.

~okay,i'm off~


No comments:

Post a Comment