Antara movie yg dpt korang tonton bln nie

well2...
time ni cti sekolah kan????xtau la plak kalo sala sbb ak nie tga cti...
so bler ak cti,ak aspect suma org cti...hahaa
korang ska tgok wayang x???
bg ak la kan..
 ak ok jerk wayang2 nie as long as the movie is awesome then i'll okay with it..
ak nie mmg ska berjalan...
best weyh...
kekadang tuh p mall,xbli pape pown just jejalan....
sensorang plak tuh!!!
okala,back to our topik...
antara movie yg dpt korang tgok bln nie..
  • ---->>>kongsi<<<---



Filem KONGSI adalah filem aksi komedi mengisahkan penyiasatan ASP Shariff terhadap kes pembunuhan di kalangan kumpulan kongsi gelap di sekitar Kuala Lumpur. Kumpulan kongsi gelap ini terdiri daripada tiga kaum iaitu Melayu, Cina dan India yang selalu bergaduh selepas berlakunya sesuatu kes pembunuhan.
ASP Shariff akhirnya berjaya mengesan seorang pembunuh upahan bernama Tumulak yang terpaksa melakukan pembunuhan untuk menebus hutangnya. Pelbagai peristiwa berlaku disebabkan perbuatan Tumulak dalam usahanya menghuru-harakan kumpulan kongsi gelap itu.
ASP Shariff yang ditugaskan membanteras pergerakan kongsi gelap ini berhadapan dengan pelbagai cabaran dalam usahanya. Dia juga diugut apabila anak dan isterinya diculik.



  • ---->>>Nur kasih the movie<<<---



Dugaan dan ranjau yang dilalui oleh Adam tidak pernah terhenti apabila Adam sekali lagi terpaksa menerima ujian getir bahawa anak dalam kandungan Nur kemungkinan akan meninggal akibat kemalangan jalan raya yang menimpa mereka berdua.

Manakala Aidil pula terpaksa menjalani kehidupannya sebagai bapa tunggal kepada dua cahaya mata iaitu ilyas(7) (Mohd Ilyas Suhaimi) dan Maryam(5) (Mia Sara Nasuha) setelah isterinya yang tercinta, Alia meninggal dunia.

Mampukah Aidil membesarkan Ilyas dan Maryam sendirian? Pengorbanan apakah yang akan di lalui oleh Nur Amina dan Adam? Adakah cinta Adam Dan Nur Amina akan terkubur? Jangan Lupa saksikan tayangan Nur Kasih The Movie pada 19 Mei 2011.

  • ---->>>karak<<<---



Empat pelajar kolej sedang menuju kembali ke Kuantan selepas bermalam di KL dan mereka terperangkap dalam kesesakan lalulintas yang teruk sepanjang Karak Highway.Oleh kerana mereka mempunyai kelas pada keesokan awal paginya, mereka membuat keputusan untuk keluar dari lebuhraya dan meneruskan perjalanan mereka menggunakan jalan lama. Mereka tidak mengetahui bahawa keputusan ini akan mengubah hidup mereka selamanya.


~ak ase ak nk tgok movie nie suma...tp yerla..kekadang tuh kter kne pilih 1 jerk kan???tp ak nk tgok suma cter nie!!!awesome tau....btw,arie isnin nie ak n my bro akn tgok movie together!!!mst best kan???xsabarnyer....huhuhhu...~

~okay,i'm off~

    2 comments: